Case study
Bez strategie není insight a bez insightu není nápad. V Loosers jsme přesvědčení, že kreativní nápady jsou vždycky lepší, když se opírají o dobrou strategii. A strategie je dobrá jen v tom případě, že vychází z kvalitních dat o zákaznících i značce a nachází reálné insighty. Proto jsme vyvinuli strategický nástroj, díky kterému přehledně identifikujeme potřebná data na straně zákazníka i značky.
K nejlepším zákaznickým insightům se dostáváme prostřednictvím dostupných i nově získaných dat se zohledněním emocionálního i racionálního rozhodování zákazníků. CIDER nám pomůže roztřídit dostupná data a jednoduše zjistit, jaká fakta ještě potřebujeme znát.
Zákazník a jeho přání
Jaké má zákazník touhy a přání. Jaké jsou bariéry? K čemu mu jako značka můžeme pomoci? Co ho přesvědčí?
Zákazník a jeho potřeby
Jakou demografii má cílová skupina? Jakou má zákaznickou zkušenost s produktem a značkou? Kde se s ním setkává? Jaké má racionální potřeby?
Značka a její poslání
Proč značka dělá to, co dělá? Co lidem přináší? S jakou tonalitou komunikuje? Jaký je její archetyp?
Značka a její produkt
Jaké vlastnosti má produkt? Jaké jsou jeho výhody? Jak vypadá konkurence? Jaká je cenová politika, dostupnost produktu, frekvence nákupu a kanály propagace?
To je jen část otázek, které si při tvorbě strategie klademe a díky CIDERU na ně nacházíme odpovědi.
K získání odpovědí kombinujeme data dostupná z trhu, nákupního chování a marketingového plánu. A doplňujeme je o data získaná z kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Výstupem strategického nástroje CIDER je jeden či více insightů – porozumění a pochopení zákazníka, jeho potřeb, přání a uvažování v kontextu aktuální situace.
Skvělý insight zaručuje výrazně vyšší ztotožnění zákazníka s komunikací, větší vnímavost ke sdělení vzhledem k souznění se zákazníkovým uvažováním a násobí šanci na efektivní doručení komunikovaného sdělení.
Insighty fungují jako kreativní rozbušky, na kterých je možné rozvíjet kampaňové koncepty a ideje.Se CIDERem je možné reagovat na velká kampaňová zadání, pomoci při rebrandingu značky i budovat zcela nové značky a najít jejich positioning. Na zdraví vaší značce!
.
Chcete s námi spolupracovat? Potřebujete kampaň, která bude rezonovat? Umíte něco, čím nám můžete pomoci realizovat naše nápady? Napište mi…