Visual Background Image

Aperol Spritz letní kino

Print / OOH
Digital
SOME
Event
Brand Experience
Aperol Spritz
Služby
Nápoje
FMCG

Case study

Agentura

Aperol Spritz zaplavil Prahu italskou klasikou

Naším úkolem bylo uvést značku Aperol Spritz na trh se zaměřením na region Praha. Představit způsob přípravy drinku a jeho italský původ. Prioritou bylo i přímé vyzkoušení osvěžujícího nápoje potenciálními zákazníky. Cílovou skupinou byli mladí aktivní lidé se zájmem o kulturu, sport, zážitky a cestování.

Tisíce vypitých drinků v nejnavštěvovanějším letním kině České republiky

Kampaň jsme postavili přímo na konzumačním momentu. Vytvořili jsme příležitosti, která přímo odráží identitu nápoje. Aperol Spritz je italský osvěžující drink z Aperolu, prosecca a sody. Osvěžili jsme tedy Pražanům jejich léto – pražské Žluté lázně jsme proměnili na oranžové a uspořádali zde letní kino, které každý týden promítalo italské klasiky jako Prázdniny v Římě, či Velká nádhera. Lidé se na místě brzy začali scházet třeba i pár hodin před projekcí, dávali si o události sami vědět a sdíleli z ní obsah na své sociální sítě. To z našeho Aperol kina udělalo nejnavštěvovanější letní kino v České republice. Rekordní projekce přilákala na 5500 návštěvníků a celkových 18 300 diváků vypilo přes 11 000 Aperol Spritzů.

Prodeje v roce 2014 vzrostly o 254 %!

Aperolu jsme pomohli zapsat se do hlav cílové skupiny jako osvěžující drink, který nejlépe chutná v létě s přáteli. 

43 %

Brand recognizer

Podpořená znalost značky vzrostla z 9 % na 43 %.

26 %

Index ever-tried

Index ever-tried vzrostl z 6 % na 26 %.

254 %

Prodeje

To vše Aperolu pomohlo meziročně zvýšit prodeje o 254 %!

Rozšíření

Kampaň byla tak úspěšná, že ji s námi značka opakovala i další 2 sezóny a rozšířila ji i na Slovensko.

Ocenění

I Vy můžete mít kampaň od Loosers. Zavolejte Ivě…

Chcete s námi spolupracovat? Potřebujete kampaň, která bude rezonovat? Umíte něco, čím nám můžete pomoci realizovat naše nápady? Napište mi…