Case study
Naším úkolem bylo uvést značku Aperol Spritz na trh se zaměřením na region Praha. Představit způsob přípravy drinku a jeho italský původ. Prioritou bylo i přímé vyzkoušení osvěžujícího nápoje potenciálními zákazníky. Cílovou skupinou byli mladí aktivní lidé se zájmem o kulturu, sport, zážitky a cestování.
Kampaň jsme postavili přímo na konzumačním momentu. Vytvořili jsme příležitosti, která přímo odráží identitu nápoje. Aperol Spritz je italský osvěžující drink z Aperolu, prosecca a sody. Osvěžili jsme tedy Pražanům jejich léto – pražské Žluté lázně jsme proměnili na oranžové a uspořádali zde letní kino, které každý týden promítalo italské klasiky jako Prázdniny v Římě, či Velká nádhera. Lidé se na místě brzy začali scházet třeba i pár hodin před projekcí, dávali si o události sami vědět a sdíleli z ní obsah na své sociální sítě. To z našeho Aperol kina udělalo nejnavštěvovanější letní kino v České republice. Rekordní projekce přilákala na 5500 návštěvníků a celkových 18 300 diváků vypilo přes 11 000 Aperol Spritzů.
Aperolu jsme pomohli zapsat se do hlav cílové skupiny jako osvěžující drink, který nejlépe chutná v létě s přáteli.
Podpořená znalost značky vzrostla z 9 % na 43 %.
Index ever-tried vzrostl z 6 % na 26 %.
To vše Aperolu pomohlo meziročně zvýšit prodeje o 254 %!
Kampaň byla tak úspěšná, že ji s námi značka opakovala i další 2 sezóny a rozšířila ji i na Slovensko.
Chcete s námi spolupracovat? Potřebujete kampaň, která bude rezonovat? Umíte něco, čím nám můžete pomoci realizovat naše nápady? Napište mi…