Case study
Pro Lipánka od Madety jsme připravili sérii spotů, v nichž hrají hlavní roli děti předškolního věku. Kampaň upozorňuje na rezignovanost rodičů zajímat se o složení produktů, které kupují svým dětem a využívá při tom všem rodičům známé formy nikdy nekončících dětských otázek začínajících slovem “Proč”.
V Loosers vznikla kampaň od strategie, přes kreativní ztvárnění až po produkci. Jednotlivé formáty byly promyšleny i mediálně a reagují na konkrétní uživatelské chování v onlinu nebo například v mobilních hrách.
Klíčový vizuál se objevil ve vybraných printových titulech a onlinu. Kampaň také doplnila spolupráce s mámou, moderátorkou a influencerkou Gábinou Laškovou.
Chcete s námi spolupracovat? Potřebujete kampaň, která bude rezonovat? Umíte něco, čím nám můžete pomoci realizovat naše nápady? Napište mi…