Case study
YES! je další značkou Nestlé, kterou jsme pomáhali uvést na český a slovenský trh. Tyčinky YES! se pyšní složením z kvalitních surovin a cílí na aktivní populaci, která ve svém hektickém životním stylu nechce zanedbávat své zdraví. Proto si mimo jiné pečlivě vybírá, co si dá k jídlu. Pro launch značky YES! jsme nafotili sérii vizuálů s přírodními ingrediencemi. Zapojili jsme také dvě desítky českých a slovenských influencerů, kteří nejlépe svým zaměřením oslovovali definovanou cílovou skupinu nového produktu.
Oslovili jsme stovky tisíc Čechů a Slováků a dali jim tyčinky YES! ochutnat při samplingu ve městech, na food festivalech, kulturních akcích a prodejnách sportovního vybavení.
Chcete s námi spolupracovat? Potřebujete kampaň, která bude rezonovat? Umíte něco, čím nám můžete pomoci realizovat naše nápady? Napište mi…