Case study
Raiffeisenbank se stala partnerem sledované televizní taneční soutěže StarDance. Cílem bylo propojit hodnoty tance s těmi, které dlouhodobě banka razí a odkomunikovat je atraktivně v konkurenci dalších partnerů taneční soutěž.
Vytvořili jsme sérii 8 sponzorských vzkazů, které mimo jiné reagovaly na umístění v průběhu pořadu. Jako hlavní a jedinou tvář těchto spotů jsme zapojili jednoho z porotců soutěže – Zdeňka Chlopčíka, dobře známého pro svůj nezaměnitelný způsob hodnocení. Výsledkem byly zapamatovatelné krátké scénky, které pomohly Raiffeisenbank stát se rozpoznatelným partnerem StarDance v záplavě dalších sponzorských spotů.
...
Chcete s námi spolupracovat? Potřebujete kampaň, která bude rezonovat? Umíte něco, čím nám můžete pomoci realizovat naše nápady? Napište mi…