Case study
Úkolem kampaně bylo představit nový produkt registrátora Active24. Protože rozpočet na kampaň byl minimální, doporučili jsme klientovi opustit zavedené postupy a zajímavých virálním teaserem znásobit proklikovost požadované bannerové kampaně. Výsledky byly extrémní.
Registrátor domén Active24 uvedl na trh novou unikátní službu – jednoduchou internetovou stránku zdarma ke každé zakoupené doméně, kterou si jednoduše nadesignujete sami a hlavně slouží jako agregátor všech vašich prodilů na sociálních sítích.
Vzhledem k nízkému rozpočtu a rostoucí bannerové slepotě jsme zvolili netradiční způsob komunikace. Stvořili jsme prvního českého superhrdinu – SuperVáclava. Z obyčejného muže jsme díky internetu udělali přes noc hrdinu. Jeho úkolem bylo bojovat proti bezohlednosti a nešvarům. Trestal pejskaře, kuřáky a opřel se i do korupce. Své kousky publikoval na Youtube, komentoval na blogu, Facebooku a Twitteru. Do rukou jsme SuperVáclavovi dali ještě jednu zbraň – náš produkt – Superstránku. Ta zastřešila jeho internetové kanály a agregovala je na jednom místě. I díky ní se ze SuperVáclava během měsíce stala ikona.
Videa dosáhla více než 3 milionů zhlédnutí. Na email chodily SuperVáclavovi tisíce obdivných i nenávistných emailů. Fanoušků na Facebooku bylo za pár dnů 28 000 a followerů na Twitteru na 600. SuperVáclav rozčeřil vody českých i světových médií. Jen v ČR vyšlo o SuperVáclavovi 92 článků. Náš obyčejný chlapík byl najednou hlavním tématem televizí, rádií, novin a magazínů. Během následné bannerové kampaně se díky znalosti postavy SuperVáclava podařila ztrojnásobit proklikovost bannerů. Superstránku navštívilo 150 000 lidí, kteří si ověřili dostupnost 11 000 domén. O produkt Superstránka se díky kampani zajímala i média. Bezprostředně po kampani vyšlo o produktu více než 50 článků. S minimálním rozpočetem jsme dosáhli mediálního zásahu v hodnotě 15 000 000 Kč.
Chcete s námi spolupracovat? Potřebujete kampaň, která bude rezonovat? Umíte něco, čím nám můžete pomoci realizovat naše nápady? Napište mi…