Case study
Pro mBank jsme vytvořili nový dlouhodobý komunikační koncept na posílení positioningu jednoduché a mobilní banky, která přináší svým klientům inovativní a praktická řešení, aby od své banky získali maximum výhod a přitom s ní trávili co nejméně času. Pod novým claimem Život na prvním místě začaly vznikat první produktové kampaně na revoluční produkty banky.
Na první pohled zřejmou změnou se stal nový vizuální styl banky – jednoduchý, ilustrovaný v brandových barvách. Klíčovým důvodem byla potřeba vrátit mBank distinktivní branding a znovu podtrhnout její hlavní hodnoty – jednoduchost a mobilitu. Proto se veškerá komunikace vydala cestou moderního, minimalistického ztvárnění, které umožnuje flexibilitu ve storytellingu a jasně mBank odlišuje od konkurence.
Pro mBank zajišťujeme 360° komunikaci. Podílíme se na vývoji strategie komunikace, zajišťujeme kreativní řešení pro ATL a BTL (akvizici i retenci), supervizujeme komunikaci v digitálním prostředí, kampaně také produkujeme v inhouse teamu. Animaci má na starosti studio Eallin.
Chcete s námi spolupracovat? Potřebujete kampaň, která bude rezonovat? Umíte něco, čím nám můžete pomoci realizovat naše nápady? Napište mi…